De uitkomst is GRIP

Onze opdrachtgevers krijgen na afloop van het verkooptraject de gelegenheid om aan te geven hoe zij de dienstverlening hebben ervaren. Als Team zijn wij gewend aan cijfers tussen de 8 en 10. Als er dan ineens een 6,7 tussendoor komt, dan nemen wij deze waardering heel serieus en wordt dit tijdens het werkoverleg besproken.

De uitkomst is GRIP(!) en staat voor:

Gastheerschap
Dit betekent dat u als klant optimale aandacht krijgt als persoon, maar ook de verkoop van uw woning krijgt de volle aandacht. Belangrijk hierbij als vertrekpunt zijn de wensen van u als klant.

Resultaatgericht
Uiteindelijk gaat het om een zo’n hoog mogelijke opbrengst van uw woning te realiseren bij de verkoop. Ook hoe u de dienstverlening hebt ervaren gaan wij minimaal voor een 8,6.

Initiatief
U wilt als klant dat wij met ideeën en aanbevelingen komen. Ook dat wij bellen en niet eerst u.
 
Persoonlijk
U wilt een persoonlijke benadering dat betekent ook een contactpersoon die overal voor verantwoordelijk en aanspreekbaar is. Die weet wat er speelt en zo goed mogelijk op uw persoonlijke situatie inspeelt.

Grip hebben wij als TEAM heel concreet ingevuld door aan te geven: wie doet wat wanneer. Zelfs tot in de keuken is het een gespreksonderwerp.



Wilt u ook GRIP ervaren?  
Bel:
058-2151555 of mail